Ofte stillede spørgsmål


  Abonnement og opsigelse (3)


  Bestilling, ordre og faktura (5)


  DNS (9)


  Domæner (11)


  E-mail (15)


  Generelt (5)


  PHP & MySQL (6)


  QuickCMS (9)


  Webhotel (16)


Generelt


  Hvilken type support tilbyder Webdomain?

Kommunikation med Webdomains supportmedarbejdere foregår på dansk. Der ydes support via både telefon og mail.

Bemærk venligst at telefonsupport kun gælder kunder der har abonnement på webhotel hos Webdomain. Supporttelefon kan nås i åbningstiden. Udover åbningstiden henvises til vores supportformular. Bed venligst ikke om at blive ringet op, da dette ikke er en mulighed i forbindelse med vores supporttelefon.

Vi tilbyder support i forbindelse med driften af dit webhotel og domæne. Vi kan dog ikke hjælpe med at udarbejde din hjemmeside eller assistere dig med programmering af denne generelt.

Ved telefonsupport kan vi klare det fleste henvendelser omhandlende abonnement og kundeforhold, spørgsmål om betaling, hjælp til opsætning af e-mailkonto og hjælp til FTP-overførsel.

Vi beder om forståelse for at henvendelser med spørgsmål eller problemstillinger af mere teknisk karakter, typisk ikke kan blive behandlet af vores telefonsupportere. I mange tilfælde kræves yderligere indhentning af informationer og en bagvedliggende undersøgelse af problemstilling, hvilket kan forsinke supportprocessen og naturligvis ikke er optimalt via telefon. Vi henstiller derfor til at disse tekniske henvendelser startes via vores supportformular.



  Hvilke informationer har I brug for ved support?


  Ordforklaringer


  Hvad er en IP-adresse?


  Jeg har mistet mine kodeord