Ofte stillede spørgsmål


  Abonnement og opsigelse (3)


  Bestilling, ordre og faktura (5)


  DNS (9)


  Domæner (11)


  E-mail (15)


  Generelt (5)


  PHP & MySQL (6)


  QuickCMS (9)


  Webhotel (16)


Abonnement og opsigelse


  Hvordan opsiger jeg mit webhotel?

Hvis du ønsker at opsige dit webhotel eller andre serviceydelser er der flere måder hvorpå du kan gøre dette.

Under selvbetjening kan du opsige dine domæner. Du kan vælge enten at opsige webhotel eller domænefornyelse - eller begge dele. Dette er den nemmeste måde at opsige.

Du kan også benytte vores supportformular - husk at oplyse din support-pinkode.

En opsigelse skal modtages max. 14 dage før servicen skal opsiges.



  Efter mit webhotel er opsagt, får jeg så de resterende penge tilbage?


  Hvordan op- eller nedgraderer jeg mit abonnement?