Ofte stillede spørgsmål


  Abonnement og opsigelse (3)


  Bestilling, ordre og faktura (5)


  DNS (9)


  Domæner (11)


  E-mail (15)


  Generelt (5)


  PHP & MySQL (6)


  QuickCMS (9)


  Webhotel (16)


E-mail


  Hvor stor er min postkasse?


  Tilbyder I SMTP på en anden port end 25?


  Hvordan udsender jeg nyhedsbreve?


  Min postkasse er fyldt, hvad gør jeg?


  Hvordan opsætter jeg e-mail på Windows 8?


  Hvilken mail-klient anbefaler I?


  Har I en webmail?


  Videresendelse til Gmail


  Kan jeg benytte IMAP?


  Kan jeg benytte SSL/TLS på min mailkonto?


  Hvorfor advarer mit mailprogram om at sikkerhedscertifikatet er ugyldigt?

For at benytte sikker forbindelse (SSL) skal du sørge for at servernavnet for både POP3 og SMTP er mailservers navn, og ikke fx mail.domain.tld. Du finder det korrekte servernavn på selvbetjeningen. Klik ind under dine domæner og vælg dit domænenavn. Der har du adgang til de oplysninger du skal bruge under POP3 og SMTP.

Du kan opleve at få denne advarsel hvis du tidligere manuelt har godkendt sikkerhedscertifikatet og samtidig benytter fx mail.domain.tld. Når vi årligt fornyer sikkerhedscertifikatet, så vil den tidligere manuelle godkendelse ikke længere passe med certifikatet. Dette kan du undgå ved at benytte det korrekte servernavn.



  Fejlmeddelelse - Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota, please try again later


  Forsinkelse på e-mails


  Hvordan tilslutter jeg en Android mobiltelefon til e-mail?


  Kan jeg få tilføjet DKIM-signatur på mine e-mails?