Ofte stillede spørgsmål


  Abonnement og opsigelse (3)


  Bestilling, ordre og faktura (5)


  DNS (9)


  Domæner (11)


  E-mail (15)


  Generelt (5)


  PHP & MySQL (6)


  QuickCMS (9)


  Webhotel (16)


E-mail


  Hvor stor er min postkasse?


  Tilbyder I SMTP på en anden port end 25?


  Hvordan udsender jeg nyhedsbreve?


  Min postkasse er fyldt, hvad gør jeg?


  Hvordan opsætter jeg e-mail på Windows 8?


  Hvilken mail-klient anbefaler I?


  Har I en webmail?


  Videresendelse til Gmail


  Kan jeg benytte IMAP?


  Kan jeg benytte SSL/TLS på min mailkonto?


  Hvorfor advarer mit mailprogram om at sikkerhedscertifikatet er ugyldigt?


  Fejlmeddelelse - Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota, please try again later


  Forsinkelse på e-mails


  Hvordan tilslutter jeg en Android mobiltelefon til e-mail?

Vi har ikke en fælles vejledning som passer med Android mobil-telefoner, da mailklienten på Android typisk er forskellig alt efter mærke og telefonmodel.

Det er dog de samme oplysninger der typisk skal benyttes uanset om du benytter iPhone, iPad, Android, Mac, Windows, Linux eller noget helt andet.

Du finder de relevante servernavne og porte til POP3/IMAP/SMTP under selvbetjeningen på vores hjemmeside. Klik ind under detaljerne for dit domænenavn. Du kan også se oplysningerne når du er logget på mailadministrationen for den pågældende postkasse.

Du skal altid benytte det oplyste servernavn, da det sikrer at dit mailprogram ikke melder om certifikatfejl hvis det automatisk vælger TLS/SSL. Og du skal benytte postkassens e-mailadresse som brugernavn sammen med det valgte kodeord for postkassen. Du skal altid vælge at at logge på med brugernavn og adgangskode på både POP3 og SMTP.

Du skal helst vælge TLS/SSL som tilslutning til POP3 og SMTP. Hvis du benytter et ældre mailprogram, så er dette dog ikke altid en mulighed.



  Kan jeg få tilføjet DKIM-signatur på mine e-mails?