Vejledninger



Mail-administration

Log på som mailadministrator for at oprette, slette og administrere postkasser og videresendelser, ændre kodeord med videre.

  1. Du skal starte med finde den korrekte mailadministration - [Klik for at få oplyst]
  2. Klik på linket som du får oplyst, og fortsæt til mailadministration.
  3. Benyt formularen nederst på siden. Udfyld domænenavn samt dit kodeord til mailadministrator, som vi har tilsendt på mail ved oprettelse, eller som du har nulstillet via selvbetjeningen.

Log ind som bruger for at indstille dit feriesvar, dine videresendelser eller skift kodeord for din postkasse.

  1. Du skal starte med finde den korrekte mailadministration - [Klik for at få oplyst]
  2. Klik på linket som du får oplyst, og fortsæt til mailadministration.
  3. Udfyld Email address samt Password og fortsæt ved at klikke på Continue.

Opret en ny postkasse.

  1. Log på mailadministration som mailadministrator. Se vejledning ovenfor.
  2. Tryk på Create mailbox og udfyld Address, Password og Repeat password.
  3. Fortsæt ved at klikke på Continue, og din postkasse skulle nu være oprettet. Se vejledning til Thunderbird eller Outlook for at sætte den op i dit mailprogram.

Ændre kodeord på en eksisterende postkasse.

  1. Log på som bruger. Se vejledning ovenfor.
  2. Tryk på Change password, og udfyld Old password med dit nuværende, New password og Repeat new password med et nyt.

Har du glemt kodeord til postkassen, så skal du logge på som mailadminstrator for at nulstille kodeordet.


Ændre kodeord på en eksisterende postkasse - som mailadministrator.

  1. Log på som administrator. Se vejledning ovenfor.
  2. Tryk på Edit ud for den relevante postkasse (mailbox), og du får mulighed for at ændre kodeord for postkassen.


  Domæner (11)


  E-mail (15)


  Generelt (5)


  PHP & MySQL (6)


  QuickCMS (9)


  Webhotel (16)